Blogs

Mijn woorden klinken als jouw woorden wanneer ik ze verwerk in een blog

‘Bloggen is dood’, dus waarom zou je er nog aan beginnen?

Het is een veelvoorkomende misvatting dat je met een blog niet meer opvalt. Dus nemen veel bedrijven niet de moeite om een blog bij te houden, het kost immers ook tijd, geld, stress, etc. En inderdaad, bij het bijhouden van een blog komt een hoop kijken. En niet elk bedrijf vindt die investering leuk.

Het is best mogelijk dat je jezelf herkent in het volgende:

  • Je houdt niet van schrijven.
  • Schrijven is niet je specialiteit.
  • Je hebt geen tijd om continu een blog bij te houden.
  • Je kan geen inspiratie vinden voor nieuwe blogs.
  • Het levert je stress op om telkens weer met een nieuw blog te komen.

Wat nu als ik jouw blogs schrijf?

Bloggen is niet dood. Integendeel: jouw deskundigheid komt beter naar voren en bij het gebruik van de juiste zoekwoorden komt jouw ideale klant sneller op jouw website terecht. Wanneer ik jouw blogs schrijf, ben jij online zichtbaar, terwijl jij je op jouw core business kunt focussen.

Ondervind de volgende voordelen:

  • Je trekt meer bezoekers naar je website.
  • Je hoeft je zelf niet meer druk te maken om content.
  • Jouw blogs zijn SEO-proof.
  • Je website wordt beter vindbaar in Google.
  • Je wordt zichtbaarder als expert in jouw vakgebied.
  • Je kunt beter in contact komen met je doelgroep.

Annick is erg professioneel. Ze schrijft wekelijks artikelen voor me en weet precies wat mijn doelgroep aanspreekt en hoe ze haar schrijfwijze hierop aan moet passen. Ik hoef me tevens nooit druk te maken om de inhoud/zinsbouw/spelfouten/SEO/bronvermeldingen/etc want dit tackelt ze allemaal. Daarnaast is ze makkelijk in de communicatie en stelt ze de juiste vragen om erachter te komen wat er van haar verwacht wordt.

 

Jip Isabel de Jong, eigenaar blogplatform De Krachtige Vrouw

Hoe ik te werk ga

Om mijn woorden in een blog als jouw woorden te laten klinken, ga ik te werk als ghostwriter. Jij deelt jouw kennis met mij en ik zet die informatie om in een blog. Ik kom graag alles te weten over jou, jouw bedrijf en jouw doelgroep en pas hier mijn schrijfstijl op aan.

1

Stap één

In een kennismakingsgesprek bepalen we jouw doelgroep, doel en mogelijke onderwerpen.

2

Stap twee

Ik kom met een voorstel voor een blogstrategie en
-planning.

3

Stap drie

Bij akkoord, lever jij de belangrijkste informatie aan per mail.

4

Stap vier

 Ik ga aan de slag met het blog totdat het naar wens is.

5

Stap vijf

Ik zoek een rechtenvrije foto uit voor bij het blog óf jij levert een bijpassende foto aan.

6

Stap zes

Ik stuur jou het blog + foto, inclusief meta descriptions toe, zodat jij het in jouw CMS kunt uploaden.

7

Stap zeven

Ik geef jou advies over verspreiding van het blog.

De pakketten

Een goede blogstrategie bestaat altijd uit het plaatsen van meer dan één blog. Hoe vaak je vervolgens een blog plaatst is afhankelijk van het doel dat je ermee wil bereiken. Daarom bied ik pakketten aan van meerdere blogs binnen een bepaalde periode. Zo krijg jij een totaalpakket dat minder kost dan het afnemen van een enkele blog en meer oplevert.

Brons

€ 499,- excl. btw

– 5 blogs van 400-600 woorden
– à 100 euro per blog
– 2 maanden geldig
– Telefonische/Skype kennismaking (45-60 minuten)
– Gratis blogstrategie en -planning
– Checklist voor aan te leveren informatie
– Een correctieronde
– Gratis advies over verspreiding

Zilver

€ 899,- excl. btw

– 10 blogs van 400-600 woorden
– à 90 euro per blog
– 4 maanden geldig
– Telefonische/Skype kennismaking (45-60 minuten)
– Gratis blogstrategie en -planning
– Checklist voor aan te leveren informatie
– Een correctieronde
– Gratis advies over verspreiding

Goud

€ 1.599,- excl. btw

– 20 blogs van 400-600 woorden
– à 80 euro per blog
– 6 maanden geldig
– Telefonische/Skype kennismaking (45-60 minuten)
– Gratis blogstrategie en -planning
– Checklist voor aan te leveren informatie
– Een correctieronde
– Gratis advies over verspreiding